Naše stránky používají cookies. Rozumím

ClaimCloud - pomocník pro získání finanční kompenzace za problematické lety

Využijte k cestovnímu pojištění od ČPP partnerskou službu ClaimCloud a nestresujte se s problémy na letišti. ClaimCloud v případě potíží dokáže vyřešit problémy s letem, zavazadlem i odmítnutím pomoci ze strany letecké společnosti.

Pokud nebudete spokojeni s jednáním letecké společnosti nebo nastanou komplikace například se zpožděním, nezapomeňte si po návratu říct o finanční kompenzaci až 600 EUR na osobu.

+

Již jsem odcestoval

+

Teprve se chystám odcestovat

-

Kdy vzniká nárok na finanční kompenzaci?

 
  • Zpoždění v cílové destinaci je 3 hodiny+ oproti původně plánovanému času příletu.
  • Zrušení letu bylo leteckou společností oznámeno méně než 14 dní před odletem.
  • Letecká společnost odepřela nástup na palubu i přes platnou letenku.
  • Letecká společnost snížila přepravní třídu oproti uhrazené cestovní třídě.
  • Zavazadlo nebylo doručeno do 21 dnů od příletu.