Naše stránky používají cookies. Rozumím

ČPP odstartovala podzimní kampaň s nabídkou cestovního pojištění

Datum vložení: 3.10.2016

Praha, 3. října 2016 – Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále „ČPP“) odstartovala podzimní kampaň na podporu prodeje pojištění. Motto kampaně zní „Vracíme věci do pořádku tak dobře, že jsme se stali Pojišťovnou roku. A pro vás máme cestovní pojištění pro rodinu zdarma.“

„Stejně jako v předešlých letech chceme naší podzimní kampaní komunikovat univerzálnost pojišťovny a ukázat veřejnosti výhody plynoucí ze sjednaného pojištění. Klienti, kteří si u nás sjednají novou smlouvu životního nebo neživotního pojištění, získají tentokrát k pojištění speciální dárek v podobě cestovního pojištění pro rodinu na 20 dní zdarma,“ uvedla Jolana Kolaříková, ředitelka úseku marketingu a PR České podnikatelské pojišťovny. „Nabídku cestovního pojištění jsme s úspěchem promovali v předchozím roce, pozitivní přijetí a zájem klientů nás vedl k využití nabídky tohoto benefitu také v rámci letošní podzimní kampaně,“ doplnila Kolaříková.

Kampaň ČPP zahájila 1. října a potrvá do konce roku 2016. Letošní podzimní kampaň bude opět doprovázet reklamní spot. Příběh Pata a Mata začíná v okamžiku, kdy několik nehod a karambolů končí utopeným autem. Následně v rychlém tempu sledujeme pozpátku vše, co oba kutilové během krátké chvilky dokázali svou nešikovností způsobit. Spot doprovází klasická znělka. „V příběhu promujeme kromě benefitu pro klienta také naše vítězství v soutěži Pojišťovna roku, které se objeví na závěr spotu,“ upozorňuje Kolaříková. Spot bude k vidění na televizních kanálech společností Nova Group, Prima Group, TV Barrandov a Óčko.

Kampaň bude také vidět na billboardech a velkoformátových plochách po celé České republice. Dále v tisku, například v Právu, Denících ČR, MF Dnes, Lidových novinách, Světu motorů, Týdnu, Sportu, Nedělním Blesku, Metru, 5plus2, Perfect Woman, Sofii Bydlení, Model Hobby a také v zákaznických novinách obchodního řetězce Kaufland ČR. Motiv kampaně se objeví také na teploměrech čerpacích stanic. Posluchači rádia Bonton a Frekvence 1 uslyší také o reklamní kampani v rámci pořadu Business Party.

Na přípravě podzimní kampaně ČPP spolupracovala s reklamní agenturou Arnold Prague, která pro pojišťovnu již několik let zajišťuje služby spojené s kreativou a tvorbou vizuálního stylu ČPP.

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je univerzální pojišťovnou, která nabízí svým klientům moderní produkty a komplexní pojistná řešení v oblasti životního i neživotního pojištění. Česká podnikatelská pojišťovna je třetím největším poskytovatelem povinného ručení na pojistném trhu v České republice. Společnost působí prostřednictvím 6 regionálních ředitelství, 90 poboček a 300 kanceláří na celém území ČR. Kompletní nabídka produktů je k dispozici na internetových stránkách www.cpp.cz. Telefonickým dotazům je vyhrazena klientská linka 957 444 555.

ČPP je součástí pojišťovací skupiny Vienna Insurance Group. Vienna Insurance Group (VIG) je předním specialistou na pojištění v Rakousku a ve střední a východní Evropě. Kolem 50 společností ve 25 zemích tvoří koncern s dlouhou tradicí, silnými značkami a velkou blízkostí klientům. VIG staví na základech 190 let zkušeností v oblasti pojišťovnictví. S přibližně 23 000 pracovnicemi a pracovníky je koncern Vienna Insurance Group jasným lídrem na svých klíčových trzích. Toto skvělé postavení dovoluje naplno čerpat z dlouhodobého potenciálu růstu regionu se 180 miliony obyvatel. Na burze kótovaná Vienna Insurance Group je podnikem s nejvyšším ratingem v rámci hlavního indexu Vídeňské burzy ATX; akcie jsou kótovány i na Burze cenných papírů Praha.

Zobrazit všechny novinky