Naše stránky používají cookies. Rozumím

ČPP počtvrté obhájila stříbro v soutěži Zlatá koruna

Datum vložení: 26.6.2020

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále jen „ČPP“) již čtvrtý rok v řadě získala stříbrné umístění v kategorii Pojištění pro podnikatele v soutěži Zlatá koruna. Potvrdila tím své významné postavení na českém trhu v oblasti podnikatelského pojištění. Ocenění převzal ředitel úseku podnikatelských rizik Pavel Wiesner.

Výroční logo ČPP           Střibrná koruna - pojištění pro podnikatele

„Podnikatelské pojištění pro nás dlouhodobě představuje významný segment, ve kterém jsme v loňském roce rostli o 11,6 %. Na celkovém předpisu ČPP se pojištění podnikatelů podílí třiceti procenty a tento podíl neustále roste. Můžeme tedy říct, že jsme v pojištění podnikatelských rizik skutečně na špičce pojistného trhu,“ uvedl k získanému ocenění ředitel úseku podnikatelských rizik Pavel Wiesner. „Velmi si vážíme toho, že se nám podařilo obhájit prestižní ocenění v soutěži Zlatá koruna. Uspět čtyřikrát po sobě v tak prestižní a silně konkurenční kategorii, jako je pojištění podnikatelů a průmyslu, považuji za mimořádný úspěch. Přispěli k němu nejen kvalitní produkty a služby, ale také dlouhodobá a intenzivní spolupráce s externími makléři a partnerskými společnostmi,“ zdůraznil Wiesner.

 

ČPP nabízí podnikatelským subjektům pojištění jak ve formě balíčků, tak i individuálním úpisem u velkých rizik. Umí pojistit živnostníky, malé a střední podnikatele, stejně tak velké průmyslové podniky, nadnárodní společnosti nebo celá města a obce. Nabízí pojištění majetku i odpovědnosti za újmu vzniklou jinému v souvislosti s podnikatelskou činností. V oblasti podnikatelského pojištění nabízí ČPP i individuální krytí připravené pro konkrétní klienty zcela „na míru“. Toto individuální pojištění připravuje prostřednictvím makléřských společností pro střední a velké klienty jak z komerční oblasti, tak i pro veřejný sektor. „Jsme pojišťovnou, která umí nabídnout pojištění speciálních, a ne zcela běžných rizik v podnikání, jako např. pojištění kulturních a sportovních akcí nebo filmových produkcí, pojištění různých finančních ztrát, například obsahu chladicích zařízení nebo pojištění spotřební elektroniky,“ doplnil Wiesner.

 

Mezi oblíbené produkty firemních klientů ČPP patří pojištění finanční ztráty MaxiON pro případ, kdy pojištěnému vznikne v důsledku vyčerpání limitu plnění na škody na věci z povinného ručení. Produkt dokáže podnikatele ochránit před značnými finančními ztrátami, které můžou vzniknout z provozu vozidla, a maximalizovat tak ochranu jejich nákladů za zlomek ceny povinného ručení. Sjednává se jak pro vnitrostátní, tak i pro mezinárodní dopravu.

 

Soutěž Zlatá koruna již 18 let oceňuje nejlepší finanční produkty, přináší objektivní obraz českého finančního trhu a spotřebitelům nabízí užitečné vodítko pro výběr služeb. V 18 produktových kategoriích vybírá vítěze Finanční akademie, která je složená z nezávislých odborníků. Soutěžní porota, pod vedením prof. Ing. Michala Mejstříka CSc., sleduje zejména ekonomické, kvalitativní a bezpečnostní charakteristiky jednotlivých produktů.

Zobrazit všechny novinky