Naše stránky používají cookies. Rozumím

V podzimní kampani ČPP získáte připojištění Klídek za akční cenu

Datum vložení: 2.10.2017

Praha, 2. října 2017 – Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále jen „ČPP“) startuje svou podzimní kampaň s připojištěním odcizení celého vozidla pod názvem Klídek. Novinku si mohou stávající i noví klienti sjednat k povinnému ručení se základním limitem již od 300 korun ročně. Akční nabídku mohou využít do konce roku 2017.

Kampaň spustila ČPP 1. října a potrvá do konce roku 2017. Motto podzimní kampaně zní: „Klídek, my vás bez auta nenecháme!“ Motiv kampaně se objeví na billboardech, bigboardech, na stálých outdoorových plochách ČPP po celé České republice a k vidění bude také na teploměrech u čerpacích stanic. „Novinkou letošní podzimní kampaně je využití reklamních ploch na tramvajích a trolejbusech v Praze a dalších regionálních městech,“ sdělila Jolana Kolaříková, ředitelka úseku marketingu a PR. Objeví se v Pardubicích, Jihlavě, Ostravě, Ústí nad Labem, Olomouci, Brně, Českých Budějovicích, Hradci Králové a Plzni.

Také letos se mohou klienti ČPP těšit na zábavný televizní spot s Patem a Matem. Jejich příběh začíná v okamžiku, kdy v okolí řádí zloději aut. Kutilové se obávají odcizení svého vozu, proto mu odmontují volant, připevní ho masivními řetězy k lampě a nasadí mu bezpečnostní „botičku“. Druhý den ráno zjišťují, že i přes veškerou snahu jejich vůz na svém místě není. „V příběhu propagujeme nové připojištění KLÍDEK, které si podle typu povinného ručení může klient pořídit již od 300 korun ročně,“ upřesnila Kolaříková. „ČPP navazuje na svou úspěšnou jarní kampaň s připojištěním Klika, které je u zákazníků stále vysoce žádané. Předpokládáme, že připojištění Klídek je svou užitečností i akční cenou zaujme podobně jako Klika,“ doplnila Kolaříková. Spot bude k vidění na televizních stanicích skupin Nova Group, Prima Group, TV Barrandov a Óčko.

Kampaň bude možné vidět také v tisku, například v deníku Právo, Denících ČR, MF Dnes, Lidových novinách, Hospodářských novinách, Ekonomu, Světu motorů, Sportu, Blesku, Nedělním Blesku, Metru, 5plus2, Týdnu, Instinktu, Sedmičce, Interview nebo Model Hobby. Posluchači rádia Bonton a Frekvence 1 o reklamní kampani uslyší v pořadu Business Party. Rádiový spot bude vysílán také na stanicích Expres FM a Classic. Na přípravě podzimní kampaně ČPP spolupracovala s reklamní agenturou Arnold Prague, která pro pojišťovnu již několik let zajišťuje služby spojené s kreativou a tvorbou vizuálního stylu.

 

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je univerzální pojišťovnou, která nabízí svým klientům moderní produkty a komplexní pojistná řešení v oblasti životního i neživotního pojištění. Česká podnikatelská pojišťovna je třetím největším poskytovatelem povinného ručení na pojistném trhu v České republice. Společnost působí prostřednictvím 6 regionálních ředitelství, 90 poboček a 300 kanceláří na celém území ČR. Kompletní nabídka produktů je k dispozici na internetových stránkách www.cpp.cz. Telefonickým dotazům je vyhrazena klientská linka 957 444 555.

ČPP je součástí pojišťovací skupiny Vienna Insurance Group. Vienna Insurance Group (VIG) je předním specialistou na pojištění v Rakousku a ve střední a východní Evropě. Kolem 50 společností ve 25 zemích tvoří koncern s dlouhou tradicí, silnými značkami a velkou blízkostí klientům. VIG staví na základech 190 let zkušeností v oblasti pojišťovnictví. S přibližně 25 000 pracovnicemi a pracovníky je koncern Vienna Insurance Group jasným lídrem na svých klíčových trzích. Toto skvělé postavení dovoluje naplno čerpat z dlouhodobého potenciálu růstu regionu se 180 miliony obyvatel. Na burze kótovaná Vienna Insurance Group je podnikem s nejvyšším ratingem v rámci hlavního indexu Vídeňské burzy ATX; akcie jsou kótovány i na Burze cenných papírů Praha.

Zobrazit všechny novinky