Naše stránky používají cookies. Rozumím

Call centrum VIG ČR, tedy Kooperativy a ČPP, pomáhá při trasování

Datum vložení: 18.10.2020

Pojišťovny Kooperativa a ČPP by chtěly informovat všechny své klienty, že od 15. 10. 2020 dočasně upravují provozní dobu svých infolinek. K dispozici budou infolinky Kooperativy i ČPP pro klienty pouze ve všední dny v čase od 8:00 do 17:00 hod. Tato změna je platná do konce současných vládních opatření, tj. do neděle 1. listopadu.

O této úpravě rozhodlo vedení obou společností především z důvodu pomoci s trasováním, kterým naši zaměstnanci výrazně pomohou všem hygienickým stanicím v ČR, které jsou v současné době z důvodu výrazného nárůstu pozitivně testovaných přetížené a nestíhají trasovat ty, kteří s nimi byli v úzkém kontaktu. Pojišťovny Kooperativa a ČPP se tak připojují k dalším komerčním subjektům, které se rozhodly, že část svých kapacit věnují ochraně veřejného zdraví.

Na změnu provozní doby budeme klienty upozorňovat také na hlavní stránce firemních webů www.koop.czwww.cpp.cz. Stejnou informaci jsme nahráli také do informačních hlášek všech provoleb v hlasových stromech - IVR.

Zobrazit všechny tiskové zprávy



Pro další informace kontaktujte prosím:

Odbor Public Relations a interní komunikace
Mgr. Renata Čapková
Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group
Pobřežní 665/23
186 00 Praha 8

Tel: 956 451 490
E-mail: renata.capkova@cpp.cz