Naše stránky používají cookies. Rozumím

V jarní kampani ČPP nabízí rozšířenou asistenci a cestovní pojištění zdarma

Datum vložení: 15.4.2019

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále „ČPP“) spouští jarní kampaň na podporu prodeje povinného ručení aopět se zajímavým benefitem pro řidiče. Kromě nadstandardních asistenčních služeb pod názvem "Autem Bez Starostí" získají motoristé navíc ještě cestovní pojištění zdarma.

Zájem řidičů o kvalitní asistenční služby neustále roste. Proto jsme se rozhodli navázat na úspěch předešlé kampaně a opět klientům za zvýhodněnou cenu nabídnout produkt Autem Bez Starostí,“ vysvětluje ředitelka marketingu Jolana Kolaříková. S připojištěním motoristé získají řadu užitečných výhod nad běžný rámec asistenčních služeb. Příkladem je odtah vozidla ze zahraničí ze vzdálenosti 1250 kilometrů, zapůjčení a přistavení náhradního vozidla až na osm dní a to po celém území EU. Navíc řidiči získají ještě voucher na cestovní pojištění v podobě léčebných výloh pro 4 osoby na 10 dní zdarma.

Kampaň s mottem „Auto dojelo, dovolená jede dál“ potrvá až do června 2019. „Pro hlavní komunikaci jsme opět zvolili televizi, která je hlavním médiem s celorepublikovým pokrytím a nejširším audiovizuálním zásahem na cílovou skupinu. Náš TV spot s Patem a Matem bude k vidění na televizních kanálech společností Nova Group, Prima Group, TV Barrandov a Óčku,“ vypočítává Kolaříková. TV spot bude dále promítán také na monitorech BUS TV v MHD v Brně, Otrokovicích, Hradci Králové, Chomutově, Jirkově, Liberci, Jablonci nad Nisou, Ústí nad Labem, Mostě, Litvínově, Mladé Boleslavi, Pardubicích, Plzni, Táboru, Českých Budějovicích, Olomouci, Třinci, Českém Těšíně a Zlíně. Kampaň bude komunikována i prostřednictvím displejové reklamní RTB nebo Youtube.

Rozhlasový spot bude vysílán na Rádiu Impuls a na stanicích Radiohousu. Kampaň se objeví také v tisku, například v Právu, Denících ČR, MF Dnes, Lidových novinách, Hospodářských novinách, Ekonomu, Metru, 5plus2, TV Maxu, Týdnu, Instinktu, Sedmičce, Světu motorů, AUTO 7, Model Hobby, Setkání a dalších. „S motivem kampaně se setkáte opět na teploměrech čerpacích stanic, a v neposlední řadě na našich stálých outdoorových plochách po celé republice,“ doplňuje Kolaříková.

V povinném ručení je ČPP dlouhodobě trojkou na trhu a pojišťuje přes 1,2 milionu vozidel. V současnosti nabízí svým klientům 13 typů připojištění k povinnému ručení. Hlavní konkurenční výhodou ČPP je jednoduchost sjednání, příznivá cena pojištění díky segmentaci, nabídka sezonního pojištění, zdarma pojištění přívěsného vozíku a úrazové pojištění řidiče, kvalitní služby od asistence po likvidaci. Díky digitalizovanému zpracování jsou škody vypláceny do 24 hodin od ukončení šetření. Dobré řidiče ČPP navíc zvýhodňuje řadou akčních nabídek a slevových benefitů. Aktuálně pojišťovna pracuje na inovaci úspěšné produktové řady Autopojištění Combi Plus.

Zobrazit všechny tiskové zprávy



Pro další informace kontaktujte prosím:

Odbor Public Relations a interní komunikace
Mgr. Renata Čapková
Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group
Pobřežní 665/23
186 00 Praha 8

Tel: 956 451 490
E-mail: renata.capkova@cpp.cz