Naše stránky používají cookies. Rozumím

Postup oznámení škodní události

Pojištění úpadku cestovní kanceláře
- Co dělat v případě úpadku cestovní kanceláře
 
- Pokud jste již odcestovali
  • Držte se pokynů uvedených na Dokladu pro pojištěné, který jste obdrželi v CK se smlouvou o zájezdu
  • Kontaktujte asistenční službu na telefonním čísle +420 1220 nebo +420 266 799 788, postupujte dle jejích pokynů, asistenční služba zajistí návrat do ČR
 
- Pokud jste neodcestovali
  • Vyplňte formulář Oznámení o škodné události
  • Společně s požadovanými materiály zašlete formulář na adresu ČPP
    • Po 2 měsících ode dne, kdy daná cestovní kancelář vyhlásila úpadek, zahájí ČPP úkony spojené s výplatou pojistného plnění za neposkytnuté služby
    • Výše pojistného plnění závisí na výši oprávněných požadavků klientů uplatněných do 2 měsíců ode dne, kdy daná cestovní kancelář vyhlásila úpadek a výši pojistné částky (minimální výše pojistné částky je dána zákonem)
 
+ Kontakt pro hlášení škodní události
+ KONTAKT PRO ZASÍLÁNÍ PODKLADŮ
+ Formulář oznámení škodní události