Naše stránky používají cookies. Rozumím

Postup oznámení škodní události při úpadku cestovní kanceláře

Pojištění úpadku cestovní kanceláře
- Co dělat v případě úpadku cestovní kanceláře
 
- Pokud jste již odcestovali
  • Držte se pokynů uvedených na Dokladu o pojištění pro zákazníky CK, který jste obdrželi v CK se smlouvou o zájezdu
  • Kontaktujte asistenční službu na telefonním čísle +420 266 799 788, postupujte dle jejích pokynů, asistenční služba zajistí návrat do ČR
 
- Pokud jste neodcestovali
  • Vyplňte formulář Oznámení o škodné události
  • Společně s požadovanými materiály zašlete formulář na adresu ČPP nejpozději do 3 měsíců po vyhlášení úpadku CK
 
+ KONTAKT PRO OZNÁMENÍ ŠKODNÍ UDÁLOSTI A ZASÍLÁNÍ PODKLADŮ
+ Formulář oznámení škodní události