Prohlížeč není podporován

Doporučujeme Google Chrome

Stížnosti

Vyřizování stížností a řešení sporů

Stížnost na pojistitele či zprostředkovatele lze uplatnit písemně (poštou nebo e‑mailem), telefonicky anebo osobně na kterémkoli obchodním místě pojišťovny. 

Reklamační řád

Není‑li pojistník, pojištěný nebo oprávněná osoba spokojena se stanoviskem pojistitele ke stížnosti, může stížnost postoupit České národní bance (cnb.cz). Spory s pojistitelem lze řešit soudně nebo mimosoudně. V případě soudního řešení sporu lze návrh na rozhodnutí sporu uplatnit u příslušného soudu. Návrh na mimosoudní řešení sporu může spotřebitel podat v případě neživotního pojištění České obchodní inspekci (coi.cz) nebo Kanceláři ombudsmana České asociace pojišťoven (ombudsmancap.cz), v případě životního pojištění finančnímu arbitrovi (finarbitr.cz). V případě smluv uzavřených online je možné využít také platformu pro řešení spotřebitelských sporů, která je dostupná na stránkách ec.europa.eu/consumers/odr.

Používáme cookies, abychom se pro vás mohli stále zlepšovat

Tento web používá soubory cookies k poskytování funkcí sociálních médií a k analýze návštěvnosti. Dále se také přizpůsobuje podle služeb, o které jste projevili zájem. Díky tomu se vám budou na webech 3. stran zobrazovat produkty a služby, které by se vám mohly hodit.

Kliknutím na tlačítko „Souhlasím se vším“ souhlasíte s používáním souborů cookies a souvisejícím zpracováním údajů o vašem chování na stránkách, včetně jejich předávání reklamním a sociálním sítím. Tento souhlas můžete kdykoliv odvolat a své volby změnit v Nastavení cookies v patičce našeho webu. Více si můžete přečíst v Informacích o cookies.