Prohlížeč není podporován

Doporučujeme Google Chrome

Pojištění vozidelŠkody na sklech - informace pro klienty

  • Opravu nebo výměnu skla je nutné provést ve smluvním servisu pojistitele (havarijní pojištění, připojištění skel vozidla).
  • Kontaktujte klientskou linku 957 444 555 pro nahlášení škody a výběr patřičného servisu.
  • Poškození neodstraňujte dříve, než bude provedena jeho prohlídka pojistitelem nebo smluvním servisem.
  • Upozorňujeme, že provedení prohlídky a následné opravy nebo výměny poškozeného skla nezavazuje pojistitele k výplatě pojistného plnění.

Seznam smluvních servisů

Víte, že není nutné skla při každém poškození vyměnit?
v 50 % případů je lze opravit scelováním.
Výhodou scelování je ekologická a rychlá oprava (30 až 60 minut), a to nejen v servisu. V mnoha případech i u Vás doma, v práci nebo třeba na chatě.
  • Scelit lze všechny typy čelních skel.
  • Bezpečnostní vlastnosti sceleného skla jsou stejné a na opravu je doživotní záruka.
  • Není nutné zasahovat do interiéru vozidla nebo kalibrovat asistenční systémy jako u výměny skla.
  • Zeptejte se v servisu na možnost opravy scelováním.

Pro zobrazení obsahu je nutné povolit cookies sociálních sítí.