Pojištění NEONK čemu je dobrá infolinka ČPP Pomoc?
Zodpovíme dotazy z oblasti zdravotní a sociálně právní problematiky a poskytneme vám poradenství.
Vyškolený operátor nebo přímo lékař pomohou například v následujících situacích:
"Mám žádanku na magnetickou rezonanci. Kde mě vezmou nejdříve?" |
"Zemřel mi táta. Poraďte prosím, jak mám postupovat?" | |||
„Lékař mi ve zprávě píše, že mám tuto diagnózu, nevíte, prosím, co to znamená?“ | "Můžete mi pomoci vyhledat vhodné sociální zařízení pro mou babičku?" | |||
"Už dlouho mě trápí vyhřezlá ploténka. Můžu s lékařem konzultovat možnosti léčby?" |
„Jaké jsou podmínky pro získání příspěvku na bydlení? Je reálné jej využít v mé situaci?“ |
|||
„Kde najdu nejbližší zubní pohotovost?" | „Je možné si někde dočasně zapůjčit invalidní vozík na pár měsíců? Nechci jej kupovat.“ | |||
"Doktor doporučil manželovi endoprotézu kolene. Pomůžete mi s objednáním na operaci?" |
„Řeším úmrtí v rodině. Potřebuji pomoc psychologa, abych se s tím vyrovnala.“ | |||
"Jaká očkování jsou doporučená, když chci jet na dovolenou do Vietnamu?" |
- Nonstop pomoc na telefonu
- Úspora času při orientaci ve složité problematice
- Neomezený počet hovorů
- Pro pojištěného + dalších 5 osob z rodiny
- Stačí znát číslo smlouvy, jméno, příjmení a datum narození pojištěného
Podívejte se na další připojištění a výhody pojištění NEON.